Våre Damer og Herrer

I et desperat forsøk på å blåse støvet av hjemmesiden, klasker vi i gang sesongen med å legge ut hele to innlegg på samme dag. Forrige sesong ble avsluttet med full jubel over at vi forble i 4.divisjon – takk, covid og 2020. For et knall-år det har vært så langt.

Damelaget lever i beste velgående, med 15-16 kampklare hopper i stallen. Det er mer enn vi kan si om herrelaget, og ikke fordi de selvsagt er hingster, men fordi de er langt unna en levedyktig bestand. Har du litt erfaring og vil være med, så heng på – her er det gode muligheter for spilletid! Ta kontakt med Kim (92649795) eller OK (97146168), gitt at de fortsatt er med.

Mens de fleste andre satt på teams-møter og hjemmekontor eller ferierte i egen bakhage, benyttet Tone anledningen i sommer til å oppsøke diverse trenerfora hvor hun la inn en sjarmoffensiv. Uheldigvis har damene som kollektiv vist seg å være mindre sjarmerende enn Tone på tomannshånd, og 4 trenere har allerede blitt utbrent etter å ha tilbrakt totalt 4 treninger med oss. Vi krysser fingrene for at Raul ikke lar seg skremme så lett.

Ellers har vi rukket å avvikle et smittevernsteknisk korrekt lagmøte, i starten av sesongen denne gang, hvor Marte og Oda åpnet dørene. De hadde laget taco etter en oppskrift på størrelse med listen vi kom frem til med forbedringspotensiale for laget, og kunne kose seg med rester i en ukes tid. Vi har også spikret dato for sesongens absolutte høydepunkt, som vi håper trygt kan gjennomføres 8.januar 2021.