Seriestart

Volleyball.VolleyballPlayerSilhouette

Damelaget spilte sesongens første seriekamper lørdag 24. oktober, motstanderlagene var Koll 3 og Myrer. Laget vårt besto av Annette H og Karin (kant), Marita og Åse (midt), Beth (legg), Annette A (diag) og Kathrin (libero).

Den første kampen, mot Koll 3, var en kamp vi egentlig forventet å tape. Slik ble det også (0-3), men vi hadde til tider gode tendenser i spillet vårt. Det var litt surring og en god del som kan bli bedre, men alt i alt spilte vi en godkjent kamp tross tapet! Settsifferne ble til slutt 23-25, 22-25, 18-25.

I kampen mot Myrer var vi treige å få i gang (mye pga veldig kort oppvarmingstid), men etter at vi vant førstesettet 25-23 begynte spillet å fungere slik som det skulle. De to neste settene ble langt mindre jevne, og kampen endte 3-0 til oss. Sesongens første seriekampseier for damelaget er dermed i boks!